Zwroty i reklamacje

Zwrotu produktu można dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. W przypadku wady towaru można dokonać reklamacji w ciągu 2 lat od daty dostawy. Aby dokonać zwrotu produktu bądź zgłoszenia reklamacji należy:

  • Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie celem potwierdzenia zasadności zwrotu/ reklamacji.

  • Wydrukować i wypełnić stosowne oświadczenie odstąpienia od umowy w przypadku zwrotu lub oświadczenie reklamacji w przypadku reklamowania produktu. 

    Formularz odstąpienia od umowy
    Formularz reklamacyjny

  • Odesłać produkt wraz z oświadczeniem i dowodem zakupu na nasz adres:
    MOIRA Mateusz Teliński
    ul. Adam Branickiego 10/4
    02-972 Warszawa

Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Więcej informacji znajdą Państwo w Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl